واکنش دبیر کل کمیته به طلب ۲ میلیاردی کشتی

واکنش دبیر کل کمیته به طلب ۲ میلیاردی کشتی

پایگاه خبری فوتبالی- دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص طلب ۲ میلیاردی کشتی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، کیکاووس سعیدی در خصوص معرفی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اظهارداشت: در نشست هفته آینده هیات اجرایی سرپرست کاروان ایران مشخص خواهد شد. بعد از اعلام سرپرست، ستاد عالی بازی‌ها تشکیل تا برنامه‌ها برای هانگژو مشخص شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود پیمان فخری سرپرست کاروان ایران خواهد بود، عنوان کرد: او یکی از گزینه‌های اصلی است اما سرپرست در نشست هفته آینده مشخص می‌شود.

سعیدی در پاسخ این سوال چه زمانی قرار است ارزیابی از تیم های شرکت کننده در المپیک توکیو صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: سرپرست کاروان ایران مکاتبه ای را با فدراسیون هایی که در المپیک شرکت کردند داشته تا گزارش عملکرد و تحلیل خود را بفرستند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه چه زمانی اقدامات لازم برای انتخابات کمیته ملی المپیک انجام می‌شود، گفت: فعلا زود است. انتخابات اول بهمن برگزار می‌شود و تا آن زمان فرصت داریم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره ابلاغ اساسنامه کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌ها، یادآور شد: دولت اصلاحات را به شورای نگهبان داد، آقای صالحی امیری هم نشستی با مسئولان شورای نگهبان داشت تا ابهامات رفع شود. اساسنامه در هیات دولت تصویب شد و ما منتظر ابلاغ هستیم.

وی همچنین در واکنش به اظهارات علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر این که گفته دو میلیارد از کمیته ملی المپیک طلب داریم، گفت: ما ۹۰ درصد بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت کردیم. من باید چک کنم ببینم سهم کشتی چقدر بوده و چقدر پرداخت شده است. باید جدول پرداختی را چک کنم.

7474