مدیرعامل شهرداری ماهشهر پس از صعود به پلی‌آف لیگ یک: با رای کمیته استیناف، عدالت در فوتبال اجرا شد/ ثابت کردیم تبانی نکردیم

مدیرعامل شهرداری ماهشهر پس از صعود به پلی‌آف لیگ یک: با رای کمیته استیناف، عدالت در فوتبال اجرا شد/ ثابت کردیم تبانی نکردیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر درباره رای کمیته استیناف و صعود این تیم به پلی‌آف لیگ یک، گفت: با رای کمیته استیناف، عدالت در فوتبال اجرا شد و می‌دانستیم حق به حق دار می‌رسد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، غلامحسین قنواتی در خصوص رای کمیته استیناف و صعود تیم شهرداری ماهشهر به پلی آف لیگ یک، در حالی که پیش از این در مرحله اول رای، به تبانی محکوم شده بودند، اظهارکرد: ما مطمئن بودیم که رای کمیته استیناف به سود ما خواهد بود و خدا را شکر که تلاش‌هایمان نتیجه گرفت. در این زمینه نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی بسیار تلاش داشت، ضمن این‌که ما به کمیته استیناف بسیار اطمینان داشتیم و می دانستیم که آقای صالحی رای عادلانه‌ای صادر می‌کند.

وی ادامه داد: باید از حجت الاسلام علیپور مسئول کمیته صیانت که بسیار در این پرونده کمک کرد و یک فرد عدالتخواه است و همچنین آقای عزیزی خادم رئیس فدراسیون که عزم راسخی در مبارزه با تبانی و شرط بندی دارد، تشکر کنم. اگر عزیزی‌خادم به این قضیه ورود نمی‌کرد ما نمی‌توانستیم حق‌مان را بگیریم. درست است که در مرحله اول رای کمیته استیناف، محکوم شدیم اما با مدارک و مستنداتی که ارائه دادیم، ثابت کردیم ما جزو تیم‌های تبانی کننده در لیگ دسته دو کشور نبودیم و خدا را شکر با رای صادر شده به مرحله پلی آف صعود کردیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر ادامه داد: به هر حال لطف خدا بود که حق بچه های محروم شهر ماهشهر گرفته شد، آن هم در شرایطی که ما به سختی در حال تیم‌داری هستیم. به نظر من با این رای، حق به حق‌دار رسید و در واقع با رای کمیته استیناف، عدالت در فوتبال اجرا شد.

وی در ادامه نیز گفت: دو روزی است که تمرینات مان را برای حضور در مرحله پلی‌آف لیگ یک آغاز کرده‌ایم و ان‌شاءالله تمام توان‌مان را می‌گذاریم تا نتیجه بگیریم. جا دارد از شهردار ماهشهر که حمایت بسیار خوبی از تیم دارد و پایه کار است و حتی در تمرین تیم حاضر شد و با در نظر گرفتن پاداش برای صعود به لیگ یک به بازیکنان و اعضای تیم دلگرمی داد، تشکر ویژه‌ای داشته باشم. او اولین مسئول ورزشی است که این گونه عمل می‌کند. ضمن این‌که از شورای شهر ماهشهر و هیات مدیره باشگاه که با تمام توان کنار ما هستند، تشکر می‌کنم‌.

قنواتی درباره پیش‌بینی‌اش برای صعود به لیگ یک، عنوان کرد: ۵۰ روز تمرینات‌مان تعطیل بود اما حریف‌مان تمرین داشته است. البته نتیجه قابل پیش‌بینی نیست و تمام تلاش‌مان را برای صعود انجام می دهیم و به نتیجه گیری بسیار امیدواریم.

7474