بارسلونا به دنبال بمب لحظه آخری: ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید

بارسلونا به دنبال بمب لحظه آخری: ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رادیو کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا از اتلتیکو خواسته تا ژائو فلیکس ستاره پرتغالی را به آنها قرض بدهند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو در روز سه شنبه پاسخ این پیشنهاد را خواهد داد. پیشنهاد بارسلونا این است که انتقال قرضی بدون پرداخت هزینه و بدون بند خرید باشد. کومان بارها از مدیران بارسلونا خواسته تا مهاجمی با مشخصه هایی متفاوت از مهاجمان کنونی به خدمت بگیرد. 

بارسلونا البته کل دستمزد ژائو فلیکس در فصل آینده را خواهد پرداخت، بازیکنی که وکالتش به عهده ژرژ مندس وکیل سرشناس است. البته ممکن است که اتلتیکو در جواب بارسلونا اعلام کند که آنها هم می خواهند گریزمان را بخرند. هر دو بازیکن با ارقامی بیش از 120 میلیون یورو به باشگاه های کنونی خود ملحق شدند اما نتوانستند در سطح انتظارات ظاهر شوند. اتلتیکو باید تا پایان امروز پاسخ پیشنهاد اتلتیکو را بدهد چرا که پنجره نقل و انتقالات تابستانی  ساعت 2:30 بامداد چهارشنبه به وقت ایران بسته خواهد شد. 

حضور ژائو در نیوکمپ می تواند کمی به هواداران بارسلونا امید بدهد چرا که آنها پس از جدایی مسی نسبت به شرایط تیمشان بدبین هستند و تصور می کنند که با بازیکنان کنونی نمی توانند شانسی برای رقابت با بزرگان اروپا داشته باشند.

4125