بهترین بازیکن سال گذشته از نگاه سرمربی قهرمان یورو 2020

بهترین بازیکن سال گذشته از نگاه سرمربی قهرمان یورو 2020

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا مدعی است که جورجینیو هافبک طراح چلسی، شایسته برنده شدن جایزه توپ طلا می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، آتزوری پس از قهرمانی در تورنمنت یورو 2020، حالا باید در چهارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف تیم‌های بلغارستان، سوئیس و لیتوانی برود. تیم ایتالیا نسبت به یورو 2020 دچار تغییراتی شده و نام چند بازیکن جدید همچون نیکولو زانیولو و مویزه کین به چشم می‌خورد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، مانچینی سرمربی سابق تیم‌های اینتر و منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "دوست دارم از همان نقطه‌ای که قبلا بودیم، کار را شروع کنیم. دقیقا با همان حس و حال و همان انگیزه و روحیه بالا. فکر می‌کنم که موفقیت ما نظرات مردم را در سراسر جهان نسبت به ما تغییر داد. در طول یورو ذهنیت خود را به رخ کشیدیم و 60 میلیون نفر را خوشحال کردیم. ما از کاری کردیم بسیار خوشحالیم. پنج بازی در مرحله انتخابی جام جهانی داریم و تا شروع این تورنمنت، چهارده ماه باقی مانده است. بعضی از تیم‌ها، زودتر از ما آماده سازی را شروع کرده‌اند، پس ما باید خیلی خوب تمرکز کنیم. بعضی از بازیکنان از کمند مصدومیت رها شدند و حالا آماده بازی کردن هستند."

مانچینی در ادامه درباره جورجینیو نیز گفت: "من توپ طلا را به او می‌دهم. جورجینیو شایسته کسب این عنوان است، زیرا در فصل گذشته توانست همه چیز ببرد."

4416