یوونتوس از خرید هافبک طراح بارسلونا منصرف شد

یوونتوس از خرید هافبک طراح بارسلونا منصرف شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه یوونتوس تصمیم گرفت تا از جذب میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی بارسلونا صرف‌نظر کند و دیگر خریدی در بازار نقل و انتقالات نخواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، پیانیچ در تابستان سال گذشته با آرتور معاوضه شد و از یوونتوس به بارسلونا پیوست. بلوگرانا تصمیم گرفت با او قراردادی چهار ساله امضا کند و حالا پس از یک فصل قصد به فروش رساندن این هافبک را دارند. البته رسانه‌های کاتالونیایی مدعی هستند که پیانیچ تنها یکی از بازیکنانی است که بارسا به زودی خواهد فروخت. 

به نقل از سایت گل، یووه در چند روز گذشته درباره بازگشت پیانیچ به این تیم با مدیر برنامه‌های او حرف زده، اما الان تصمیم گرفت که پیشنهاد قرضی برای بارسلونا ارسال نکند. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی حال حاضر بیانکونری سابقه کار با این هافبک 31 ساله را طی سال‌های 2016 تا 2019 دارد و به این انتقال چراغ سبز نشان داد، اما سران بانوی پیر نظر متفاوتی داشتند. 

سایت گل همچنین مدعی است که بارسلونا پیشنهادات قرضی را بررسی می‌کند و حتی پیانیچ نیز بعد از گذراندن یک فصل ناامید کننده در نیوکمپ، قصد جدایی دارد. 

گفته می‌شود که تنها خرید بیانکونری در روز پایانی، محمد ایهارتان از پی اس وی آیندهوون خواهد بود که این بازیکن بعد از پیوستنش به یووه، به سمپدوریا قرض داده خواهد شد.

4416