ذوق زدگی بازیکن جوان رنس از رویارویی با مسی؛ تحقق رویای کودکی!

ذوق زدگی بازیکن جوان رنس از رویارویی با مسی؛ تحقق رویای کودکی!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته پاریسن ژرمن و رنس در هفته چهارم از رقابت های لیگ فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر 0 به سود پی اس جی خاتمه یافتو

به گزارش فوتبالی، بدون شک مهم ترین نکته این بازی این بود که لیونل مسی برای اولین بار با لباس پی اس جی بازی کرد و بدین ترتیب پس از انتقال از بارسلونا به پاریسن ژرمن، اولین بازی خود را در تیم جدیدش انجام داد.

مسی بازیکنی است که محبوبیت زیادی حتی بین بازیکنان تیم های رقیب دارد. یک نمونه از این قضیه الکسیس فلیپس، بازیکن 21 ساله رنس است که شب گذشته مقابل مسی بازی می کرد. این بازیکن پس از بازی با انتشار یک توئیت در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر، ذوق زدگی خود از بازی مقابل لیونل مسی را نشان داد و با قرار دادن عکسی از خودش که مسی مقابلش بازی می کند، نوشت:"رویای کودکی"

الکسیس فلیپس تنها 21 سال دارد و اختلاف سنی اش با لیونل مسی قابل توجه است و به همین علت به نظر می رسد که رویای کودکی او بازی در مقابل لیونل مسی بوده است که اکنون با آمدن مسی به پی اس جی این امکان برایش فراهم شده و در اولین بازی مسی در پاریسن ژرمن، رویای فلیپس تحقق یافته است.

1470