رسمی؛ هافبک فرانسوی چلسی به میلان پیوست

رسمی؛ هافبک فرانسوی چلسی به میلان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه فعالیت های میلانی ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال، سران روسونری با هافبک دفاعی فرانسوی چلسی قرارداد امضا کرده و این بازیکن را که سابقه بازی برای تیم های موناکو و ناپولی را هم در کارنامه خود دارد، برای مدت زمان دو فصل به خدمت گرفته و به سن سیرو منتقل کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، تیموتی باکایوکو، بازیکن فرانسوی تیم چلسی با قراردادی قرضی و برای دو فصل راهی میلان شد. همچنین این قرارداد دارای بند خرید دائمی پانزده میلیون یورویی می‌ باشد. این در حالی است که پیش‌ تر، چلسی تیموتی باکایوکو را سال ۲۰۱۸ با انتقالی قرضی به این تیم فرستاده بود.

هافبک دفاعی فرانسوی بیست و هفت ساله چلسی، هر سه فصل گذشته‌ خود را به عنوان بازیکن قرضی در تیم‌ های میلان، موناکو و ناپولی سپری کرده بود و حالا برای چهارمین فصل پیاپی دوباره به سری‌ آ و باشگاه میلان بازمی‌گردد‌. تیموتی باکایوکو در نخستین دوره حضورش برای روسونری در چهل و یک بازی به میدان رفت و موفق به ثبت یک گل و ارسال یک پاس گل نیز شد.

لازم به ذکر است که استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی روسونری به شدت به دنبال در اختیار گرفتن تیموتی باکایوکو بود و به مدیران میلانی ها درباره جذب این هافبک دفاعی فرانسوی بارها درخواست داده و اعلام نیاز کرده بود. زیرا میلان در اواسط فصل به دلیل برگزاری رقابت های جام ملت های آفریقا، فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی خود را برای چند بازی در اختيار نخواهد داشت و پیولی در صدد استفاده از باکایوکو در آن مقطع زمانی و به عنوان جایگزین کسیه در ترکیب اصلی تیمش بود که با نهایی شدن این انتقال، سرانجام هم به خواسته خود رسید. 

9404