جنجال روز: مسی پیراهنش را به بازیکن رنس نداد؟

جنجال روز: مسی پیراهنش را به بازیکن رنس نداد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که لیونل مسی با اهدای پیراهنش به میشل فن برگان در پایان اولین بازیش در پی اس جی مخالفت کرده است.

به گزارش فوتبالی، مسی اولین بازی خود در پی اس جی را به عنوان یار تعویضی یکشنبه شب مقابل رنس داشت. مسی در نیمه دوم وارد زمین شد و هر چند که چند حرکت تکنیکی داشت اما نتوانست گل بزند یا پاس گل بدهد.

اما اتفاقات پایان بازی پی اس جی و رنس باعث شده تا مسی به سوژه ای داغ تبدیل شود. پردراگ رایکوویچ بازیکن رنس از مسی خواست تا با پسرش عکس بگیرد. فن برگان نیز تلاش کرد تا پیراهن مسی را به یادگاری بگیرد اما در تصاویر به نظر می رسد که لئو با درخواست وی مخالفت کرده است.

در حقیقت این بازیکن 22 ساله از بازیکن سابق بارسلونا می خواهد تا پیراهنش را برای یادگاری به او بدهد. اما به نظر می رسد که مسی با این درخواست مخالفت کرده چرا که احتمالا خودش می خواهد پیراهن اولین بازیش در پاریس را برای یادگاری نگه دارد.

مسی در زمان خروجش از زمین نیز تابلوی یک هوادار را امضا کرد و با تیری آنری که مفسر بازی بود، صحبت کرد. این بازیکن 34 ساله حالا باید برای بازیهای ملی راهی آرژانتین شود و به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شود.

4125