انتقام‌گیری به سبک سیسوکو؛ کوبیدن توپ به سمت مربی پرتغالی که او را نخواست!

انتقام‌گیری به سبک سیسوکو؛ کوبیدن توپ به سمت مربی پرتغالی که او را نخواست!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران در شبکه های اجتماعی معتقدند که موسی سیسوکو در بازی واتفورد و تاتنهام عمدا توپ را به سمت نونو اسپیریتو سانتو مربی پرتغالی کوبیده است.

به گزارش فوتبالی، نونو در روز جمعه از مدیران تاتنهام خواست تا سیسوکو را از تیمش کنار بگذارند و بدین ترتیب این بازیکن راهی واتفورد شد. بازیکن فرانسوی بدین ترتیب اولین بازی خود در واتفورد را مقابل تیم سابقش تاتنهام داشت.

بازیکن 32 ساله در ترکیب اصلی واتفورد قرار گرفت. او روی یکی از صحنه ها در دوئل برای توپ با دله الی از زمین خارج شد اما در یک لحظه توپ را به سمت نونو کوبید.  البته هافبک فرانسوی خیلی سریع از مربی پرتغالی تاتنهام عذرخواهی کرد و نونو اسپیریتو هم خوش شانس بود که توپ با او برخوردی نداشت اما هواداران در شبکه های اجتماعی معتقدند که سیسوکو به صورت عمدی و برای انتقام گرفتن این کار را کرده است.

البته تاتنهام و نونو تیم پیروز میدان بودند و با تک گل هیونگ مین سون توانستند واتفورد را شکست بدهند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کردند.

هواداران در شبکه های اجتماعی با پیام هایی نظیر "سیسوکو فقط سه شوت به سمت دروازه تاتنهام زد که یکی از آنها به سمت نونو زده شد" یا "سیسوکو با این کارش نشان داد که چه حسی نسبت به فروخته شدنش داشته" به این اتفاق واکنش نشان دادند.

4125