دو خبر کوتاه از نقل و انتقالات آبی اناری ها

دو خبر کوتاه از نقل و انتقالات آبی اناری ها

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا می خواهد هافبک بوسنیایی خود را به فروش برساند و در این راه حاضر است در صورت انتقال این بازیکن به هر تیمی، نیمی از حقوق سالانه او را نیز پرداخت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه های آ اس و گاتزتا دلا اسپورت، اگر چه میرالم پیانیچ به اردوی بارسلونا برای بازی مقابل ختافه دعوت شد، اما نظر کومان درباره وی تغییری پیدا نخواهد کرد. بدون‌ پدری و روبرتو، سرمربی بارسلونا از گاوی استفاده کرد.

در ۴۸ ساعت باقی مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات، ستاره بوسنیایی می تواند به یوونتوس برگردد و آلگری به شدت خواهان برگشت این بازیکن است.

در این میان، بارسلونا تنها خروج بازیکن را می خواهد و حاضر است ۵۰ درصد حقوق او را هم بپردازد. تولیسو و ویتسل گزینه های دیگر یوونتوس هستند ولی گزینه اول آن ها پیانیچ است.

همچنین در خبر دیگری از بارسلونا، گفته می شود که امرسون در یک قدمی انتقال به تاتنهام قرار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورت و جرارد رومرو، بارسلونا به عنوان جایگزین امرسون قصد دارد هکتور بیرین را جذب کند. ایده اصلی بارسلونا این است از پول فروش امرسون یک مهاجم نوک جذب کند. انتظار می رود که امرسون با مبلغ 30 میلیون یورو به آرسنال بپیوندد و این جابجایی به سرانجام برسد.

9404