یوونتوس به دنبال صید لحظه آخری: هافبک مراکشی-هلندی 19 ساله

یوونتوس به دنبال صید لحظه آخری: هافبک مراکشی-هلندی 19 ساله

پایگاه خبری فوتبالی - آلفردو پدولا خبرنگار سرشناس ایتالیایی در نشریه گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که یوونتوس در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی در تلاش است تا خرید محمد احتاراین را نهایی کند.

به گزارش فوتبالی، بانوی پیر مذاکرات را با آیندهوون آغاز کرده است و بیانکونری ها در تلاش هستند تا هر چه زودتر انتقال احتاراین هافبک هلندی را نهایی کنند.  بدین ترتیب آنها علاوه بر میرالم پیانیچ حالا به یک هافبک دونده و جنگنده دیگر نیز چشم دوخته اند.

مینو رایولا وکیل این بازیکن مراکشی الاصل در ماه مارس از نیمکت نشینی وی انتقاد کرده بود و حالا به دنبال مشتری برای اوست. از سویی فابریزیو رومانو پیش بینی کرده است که احتاراین که اصالتی مراکشی-هلندی دارد در صورت پیوستن به یوونتوس برای تجربه اندوزی در فصل جاری به سمپدوریا قرض داده خواهد شد.

احتاراین 19 ساله در حال حاضر 12 میلیون یورو  در سایت ترانسفرمارکت ارزش دارد اما اخیرا روندش کند شده است چرا که به طور مثال دو سال پیش 22 میلیون یورو ارزش داشته است. رونالد کومان سرمربی کنونی بارسلونا در تغییر ملیت این بازیین نقش مهمی داشت و به او اصرار داشت تا به جای ملیت مراکشی، ملیت هلندی را برای خود انتخاب کند. البته احتاراین هنوز که هنوزه در تیم بزرگسالان هلند بازی نکرده است و شاید نظرش را عوض کند و بخواهد برای مراکش بازی کند. البته حضور در تیمی مثل یوونتوس می تواند مسیر فوتبال وی را کلا دستخوش تغییر کند.

4125