سرنوشت مبهم چهار تیم لیگ برتری

سرنوشت مبهم چهار تیم لیگ برتری

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف نیمکت چهار تیم لیگ برتری هنوز مشخص نشده است.

به گزارش فوتبالی، نفت مسجدسلیمان یکی از تیم‌هایی به شمار می‌رود که هنوز سرمربی جدیدش را معرفی نکرده است. تیمی که فصل گذشته به سختی در لیگ برتر ماندگار شد. شاید آنها تصمیم به ادامه همکاری با فکری بگیرند اما این تصمیم هنوز رسما اعلام نشده است. 

وضعیت در باشگاه شهرخودرو(پدیده) هم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. چراکه مهدی رحمتی اخیرا به جلسه با هیات مدیره باشگاه دعوت شده اما بلافاصله بعد از ورود به ساختمان پدیده، انبوهی از صندلی‌های خالی را مقابل خودش دیده است. مالیکت تیم دوباره به شهر خودرو واگذار شده و گویا مالک این باشگاه به جز رحمتی چند گزینه دیگر را هم زیر نظر دارد.

صنعت نفت آبادان یکی دیگر از تیم هایی است که وضعیت نیمکت مربیگری آن مشخص نیست. برزیل ایران یک فصل دیگر با سیروس پورموسوی قرار دارد اما به نظر می رسد این مربی به خاطر مشکلات مالی صنعت نفت در فصل گذشته برنامه‌ای برای ادامه همکاری با این تیم ندارد و این موضوع را پیش از پایان لیگ بیستم به اعضای هیات مدیره گفته است.

درباره هوادار هم اخبار متفاوتی طی روزهای گذشته منتشر شده است. در حالیکه از سایپا به عنوان خریدار احتمالی امتیاز این تیم نام برده شده بود اما گویا این مساله منتفی شده و حالا آخرین خبر درباره هوادار، انتخاب علی نامداری مشاور سابق هیات مدیره استقلال به عنوان مدیرعامل این تیم است و گویا رضا عنایتی به مانند فصل گذشته، روی نیمکت هوادار خواهد نشست. البته هنوز مشخص نیست اضافه شدن نامداری به هوادار به معنای منتفی شدن فروش امتیاز این تیم است یا نه.

این 4 تیم هنوز تمرینات خود را آغاز نکرده اند و وضعیت نیمکت مربیگری آنها – به جز هوادار - برای فصل بیست و یکم مشخص نیست و این موضوع ممکن است روی عملکرد آنها در فصل جدید تاثیرگذار باشد.

7655