ژیرو پس از دبل برابر کالیاری: به بازی در سن سیرو افتخار می کنم

ژیرو پس از دبل برابر کالیاری: به بازی در سن سیرو افتخار می کنم

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم فرانسوی و تازه وارد میلانی ها در بازی شب گذشته این تیم مقابل کالیاری درخشید و با زدن دو گل، یکی از بهترین بازیکنان میدان لقب گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی روسونری که در تابستان امسال به سن سیرو آمده، موفق شد در نخستین بازی خانگی فصل یک دبل تماشایی انجام بدهد و این در حالی بود که سن سیرو از 50 درصد ظرفیت تماشاگران نیز بهره برد.

ژیرو در مصاحبه با DAZN چنین گفت:

"از بازی برای میلان در ورزشگاهی چون سن سیرو بسیار افتخار می کنم. از عملکرد تیمی بسیار خوشحالم، چرا که ما شروع به بازی با سبک خاص خودمان کرده ایم. ما واقعا در زمین مسابقه با هم مرتبط بودیم و می توانستیم حتی گل های بیشتری بزنیم، در حالی که حمایت هواداران نیز فوق العاده بود."

امیدواری هواداران به شکست طلسم اینزاگی توسط ژیرو؟ 

"چیزهای خاصی در رابطه با شماره 9 شنیده ام اما انسانی خرافاتی نیستم. من به خودم و مهارت هایم باور دارم. به عنوان یک علاقمند و در سنین کودکی، بازی های مارکو فان باستن و پاپن را دنبال می کردم و اینزاگی هم این شماره پیراهن را به تن کرده است. بنابراین این موضوع و بودن در این جا بسیار من را خوشحال می کند."

حضور زلاتان ابراهیموویچ در کنار زمین مسابقه؟ 

"ابراهیموویچ قهرمان بزرگی است و در رختکن ما نقش بسیار بزرگی دارد. ما می خواهیم در کنار یکدیگر بازی کنیم اما از بازی با هر هم تیمی دیگرم نیز خوشحالم و مهم نیست چه کسی بازی می کند و مهم این است که به تصمیمات مربی احترام بگذاریم."

9404