تصاویر؛ واکنش جالب پوگبا به شعار وولوزی‌ ها علیه خودش

تصاویر؛ واکنش جالب پوگبا به شعار وولوزی‌ ها علیه خودش

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک فرانسوی منچستر یونایتد در دیدار شب گذشته تیمش برابر ولورهمپتون، واکنش جالبی نسبت به اعتراض برخی تماشاگران حریف نسبت به خودش انجام داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، شب گذشته در جریان بازی منچستر یونایتد مقابل ولورهمپتون، در صحنه‌ ای که منچستری ها تک گل بازی را به ثمر رساندند، هواداران وولوز اعتقاد داشتند روی نوز توسط پل پوگبا خطا انجام شده و نباید این گل صحیح اعلام شود. آن‌ ها به همین دلیل هافبک فرانسوی شیاطین سرخ را متهم به انجام بازی ناجوانمردانه کردند و تا پایان بازی با شعار "متقلب" او را خطاب کردند. مسأله‌ ای که با واکنش جالب پوگبا مواجه شد.

پوگبا پس از شنیدن سوت داور، با آرامش به سمت هواداران وولوز رفت و لباس خود را به آن‌ ها هدیه داد. مسأله‌ ای که با استقبال و تحسین همان هواداران روبرو شد.

پل پوگبا در مصاحبه پس از بازی خود هم گفت:

"آن صحنه پنجاه پنجاه بود و هر هفته در لیگ برتر چنین صحنه‌ هایی مشاهده می‌ شود. با نوز برخوردی نداشتم."

از اوایل پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال صحبت ها و شایعات زیادی مبنی بر ترک اولدترافورد توسط پل پوگبا به گوش می رسید و برخی از رسانه ها نیز از مقاصد احتمالی هافبک فرانسوی شیاطین سرخ سخن به میان آورده و در این زمینه از بازگشت این بازیکن به جمع نفرات باشگاه ایتالیایی سابقش یعنی یوونتوس حرف زده بودند. اما این هافبک خوش نقش در نهایت در جمع شاگردان اوله گونار سولشر باقی ماند و اتفاقا شروع بسیار خوبی هم همراه با یونایتدها در فصل جدید لیگ برتر انگلستان به نمایش گذاشته و در همین چند بازی ابتدایی خود، چندین پاس گل هم برای هم تیمی های خود در منچستر ارسال کرده است.

9404