پیولی: از بازی همزمان زلاتان و ژیرو اگر به نفع تیم باشد، استقبال می کنم

پیولی: از بازی همزمان زلاتان و ژیرو اگر به نفع تیم باشد، استقبال می کنم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی میلان می گوید که از هر راه حلی برای این که بتواند بهترین تیم ممکن را راهی میدان مسابقه کند استقبال می کند حتی اگر آن راه حل، بازی کردن همزمان زلاتان و ژیرو کنار هم باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، شاگردان استفانو پیولی موفق شدند در نخستین بازی خانگی فصل جدید سری آ، یک پیروزی پر گل چهار بر یک برابر کالیاری کسب کنند. استفانو پیولی پس از پایان بازی و پیروزی برابر کالیاری، صحبت هایی را با خبرنگاران در میان گذاشته که در ادامه می خوانید:

حضور دوباره هواداران در سن سیرو؟ 

"حضور هوادارانمان بسیار عالی است. داشتن آن ها در جنوا هم عالی بود اما آن ها در این جا حتی بهتر بودند. تیم با ریتم و کیفیت بازی کرد و ایده های مشخصی در زمین مسابقه داشتیم."

پیشرفت ساندرو تونالی و زوج او با کرونیچ؟

"ساندرو خیلی تلاش کرد. در فوتبال اتفاقات عجیبی رخ می دهد چرا که در اولین روز ملاقات دیدم که تونالی، لیائو و کرونیچ به بلوغ رسیده اند و پیشرفت زیادی داشته اند. آن ها برای آینده به درس هایی از گذشته نیاز داشتند. تونالی هر چیزی که لازم باشد را دارد و حالا باید به همین شکل ادامه بدهیم."

احتمال استفاده همزمان از ابراهیموویچ در کنار ژیرو؟

"دو مهاجم؟ از هر راه حلی استقبال می کنم و تلاش من این است که بهترین تیم را روانه میدان کنم. باکایوکو هنوز قراردادش را امضا نکرده اما او یکی از ما خواهد بود. امیدوارم که تمام بازیکنان مهم تیم به زودی ریکاوری شوند چرا که طی بیست روز هفت بازی مهم در پیش روی داریم."

چه چیزی به لیائو در زمان تعویض گفتید؟

"لیائو می خواست کل بازی در زمین مسابقه حضور داشته باشد و من به او گفتم که به همین شکل ادامه بدهد. مطمئنم که فصل فوق العاده ای خواهد داشت."

آیا میلان خرید دیگری در بازار نقل و انتقالات تابستانی خواهد داشت؟

"شاید دو بازیکن دیگر از راه برسند."

9404