عکس؛ ماکت جالب رونالدو در دست هواداران منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون

عکس؛ ماکت جالب رونالدو در دست هواداران منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و ولورهمپتون به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را منچستریونایتد با نتیجه یک بر صفر برد تا در اولین بازی پس از قطعی شدن خرید رونالدو، برنده شده باشد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این تابستان از یوونتوس راهی منچستر یونایتد شده است و یکی از بمب های نقل و انتقالاتی این تابستان را ترکانده است و باید دید که اولین بازی خود را در جمع شیاطین سرخ در دومین دوره حضورش در این تیم چه زمانی انجام خواهد داد و عملکرد او در این دوره به چه شکل خواهد بود.

در بازی منچستر یونایتد مقابل ولورهمپتون، یک ماکت جالب از کریستیانو رونالدو که مربوط به دوره اول حضور او در منچستر یونایتد بود، در دست هواداران شیاطین سرخ قرار داشت و بدین ترتیب هواداران منچستریونایتد و کریستیانو رونالدو، از او در این بازی یاد کردند. رونالدو در این بازی حضور نداشت اما این ماکت از او در ورزشگاه حاضر بود!

رونالدو محبوبیت بسیار ویژه ای میان هواداران منچستریونایتد دارد و درخشش او در دوره اول حضورش در منچستر یونایتد همچنان در یاد و خاطر هواداران منچستر یونایتد باقی مانده است و آن ها منتظر اولین بازی رونالدو در دومین دوره حضورش در منچستر یونایتد هستند.

1470