پیام خداحافظی سرمربی لهستان؛ از شما ممنونم!

پیام خداحافظی سرمربی لهستان؛ از شما ممنونم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی والیبال لهستان با انتشار توییتی به طور غیر مستقیم از مربیگری والیبال تیم ملی لهستان خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان به زودی قرارداش با این تیم به اتمام می رسد. باتوجه به اینکه این مربی تا آخر سال جاری قرارداد دارد، صحبت هایی مبنی بر جدایی او از هدایت ملی پوشان لهستان جدی شده بود.  
باتوجه به اینکه هینن موفق نشد در بازی های المپیک عملکرد خوبی داشته باشد، رسانه های لهستانی از جدایی او خبر داده بودند. اخیراً اطلاعاتی منتشر شده بود که قرار است ‌آندره‌آ آناستازی ایتالیایی دوباره سرمربی تیم ملی لهستان شود.

ویتال هینن با انتشار توییتی به طور غیر مستقیم از این تیم والیبال لهستان خداحافظی کرد. این سرمربی نوشت: آخرین تمرین ما در اسپلا (کمپ تمرینی) برگزار شد.  از شما ممنونم چرا که به مدت ۴ سال مکان شگفت انگیزی برای تمرین، آموزش، غذا خوردن، کباب کردن و پیاده روی را برای ما فراهم کردید. باید بگویم که ما برای مسابقات قهرمانی اروپا آماده هستیم!

به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۱ به احتمال زیاد آخرین رویدادی خواهد بود که تیم ملی لهستان توسط ویتال هینن هدایت می شود.  قرارداد او بعد از مسابقات به پایان می رسد و رسانه ورزشی لهستان این توییت هینن را با تیتر پیام خداحافظی سرمربی لهستان منتشر کرد.  

1470