عکس؛ نیمار و اهدای پیراهنش به یک هوادار پیش از بازی مقابل رنس

عکس؛ نیمار و اهدای پیراهنش به یک هوادار پیش از بازی مقابل رنس

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن و رنس در هفته چهارم از رقابت های لیگ فرانسه از ساعت 23:15 به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت ستارگان پی اس جی چه عملکردی را از خود نشان می دهند.

به گزارش فوتبالی، نیمار جونیور، ستاره برزیلی، در این بازی قرار است که اولین بازی فصل خود را انجام دهد و در فصل 2021/22 برای اولین بار به میدان برود. او بازی های قبلی پی اس جی در لیگ فرانسه را از دست داده بود و اکنون می تواند بازی کند و در ترکیب اصلی قرار گرفته است و بر خلاف مسی، قرار است از ابتدا در ترکیب باشد.

نیمار جونیور هنگام گرم کردن و پیش از شروع بازی، به سراغ یکی از هواداران رفت و پیراهن خود را به او داد چرا که این هوادار پی اس جی از طرفداران نیمار بود و ستاره برزیلی هم بدین ترتیب نسبت به او واکنش نشان داد و بی تفاوت نبود.

باید دید که نیمار در اولین بازی خود در این فصل به چه شکل عمل خواهد کرد. فصل گذشته پاریسن ژرمن نه در لیگ قهرمانان اروپا و نه در لیگ فرانسه توفیقی نداشت و همین مسئله انتقادات زیادی را به سمت نیمار روانه کرد چرا که این بازیکن در کنار امباپه ستاره اصلی پی اس جی بود.

1470