واکنش دورتموند به اخبار پیوستن هالند به پی‌اس‌جی: ما باشگاه فوتبال هستیم نه یک بانک

واکنش دورتموند به اخبار پیوستن هالند به پی‌اس‌جی: ما باشگاه فوتبال هستیم نه یک بانک

پایگاه خبری فوتبالی - میشائیل زورک مدیر باشگاه بروسیا دورتموند تمامی اخبار و شایعات مربوط به پیوستن احتمالی ارلینگ هالند به پاریسن ژرمن را کذب محض خواند. 

به گزارش فوتبالی، در چند ماه گذشته باشگاه‌هایی نظیر رئال مادرید، چلسی، منچستریونایتد و منچسترسیتی علاقه خود را به جذب ارلینگ هالند ماشین گلزنی نروژی اعلام کرده‌اند و حالا پاریسن ژرمن نیز به صف مشتریان اضافه شده است. گزارشات حاکی از آن است که سران پاریس در نظر دارند تا با پول حاصل از فروش کیلیان امباپه به رئال مادرید، ارلینگ هالند را جذب کنند. با این حال موضع بروسیا دورتموند از اول تابستان مشخص بود و آن‌ها چندین و چند بار در رسانه‌ها اعلام کردند که قصد فروختن ارلینگ هالند را ندارند و او این فصل نیز با پیراهن دورتموند بازی خواهد کرد. 

به نقل از سایت گل، زورک در واکنش به اخبار پیشنهاد 200 میلیون یورویی پاریسن ژرمن برای جذب هالند گفت: "ما یک باشگاه فوتبال هستیم، نه یک بانک! موضع ما کاملا روشن و واضح هست و هیچ تغییری نکرده است. فکر می‌کنم که قرار است این شایعات تا دو روز دیگر ادامه داشته باشند و همه مردم راجع به آن صحبت کنند. همانطور که گفتم ما به هیچ عنوان قصد از دست دادن هالند را نداشتیم و نداریم. نیازی نیست هر دفعه من این مسئله را به زبان بیاورم."

4416