پیروزی شیاطین سرخ در روز رونمایی از واران

پیروزی شیاطین سرخ در روز رونمایی از واران

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد موفق شد در دیدار خارج از خانه سخت مقابل ولورهمپتون با نتیجه 0-1 به پیروزی برسد. 

به گزارش خبری فوتبالی، در ادامه هفته سوم لیگ برتر انگلیس، دو تیم ولورهمپتون و منچستریونایتد از ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه مولینو به میدان رفتند. هواداران شیاطین سرخ هفته هیجان انگیزی را پشت سر گذاشتند. دو روز قبل کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی با مبلغ 16 میلیون پوند از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست تا در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی طوفان به پا شود. رونالدو در آستانه پیوستن به تیم سیتی بود، اما در لحظات آخر منچستریونایتد او را هایجک کرد و به الدترافورد آورد. رونالدو در این دیدار حضور نداشت، اما سولشر تصمیم گرفت تا از رافائل واران مدافع جدید این تیم در این بازی استفاده کند. 

در نیمه اول ولورهمپتون کاملا تیم برتر میدان بود. دو تیم مالکیت تقریبا یکسانی داشتند، اما وولوز بود که موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه داوید دخیا خلق کرد، اما هیچ کدام نتیجه نداد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم ابتدا منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد، اما باز هم ولورهمپتون توانست بازی را اداره کند و چند موقعیت خوب ایجاد کرد، اما داوید دخیا به هیچ عنوان اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد و در دقیقه 80، میسون گرینوود توانست تک گل بازی را وارد دروازه میزبان کند تا سولشر در این دیدار دست پر از میدان خارج شود. 

4416