هلندی‌ها ناجی بارسلونا و کومان شدند

هلندی‌ها ناجی بارسلونا و کومان شدند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد در دیدار برابر ختافه به پیروزی خفیف 2-1 برسد. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 19:30 به وقت تهران، دو تیم بارسلونا و ختافه از چهارچوب هفته سوم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به میدان رفتند. دو تیم در شرایط کاملا متفاوت به مصاف هم رفتند. بارسلونا در دو دیدار گذشته خود موفق به کسب 4 امتیاز شده بود، اما در آن سو ختافه هر بازی خود را باخته بود و امروز کار سختی نیز در برابر کاتالان‌ها داشت. 

در نیمه اول بارسلونا بازی را خیلی خوب آغاز کرد و سرجی روبرتو توانست در دقیقه دوم بازی با پاس گل جوردی آلبا، دروازه ختافه را باز کند. پس از این گل ختافه از هم نپاشید و موفق شد در دقیقه 19 ساندر رامیرز بازیکن اسبق بارسا، دروازه تیم سابقش را گشود تا همه چیز برابر شود. اما دوباره شاگردان کومان نبض بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 30، ممفیس دپای با پاس گل فرنکی دیونگ، گل دوم را وارد دروازه ختافه کرد و در نهایت نیمه اول با پیروزی 2-1 به سود میزبان به پایان رسید. 

در نیمه دوم ابتدا ختافه بازی را بهتر آغاز کرد، اما رفته رفته بارسلونا کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و تا پایان، سعی در انجام همین کار داشت تا هر گونه خطر را از دروازه خود دور کند. بارسا در این امر موفق بود و در نهایت با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید. 

4416