تورین و شفیلد، مقاصد بعدی احتمالی دو بازیکن آبی اناری ها

تورین و شفیلد، مقاصد بعدی احتمالی دو بازیکن آبی اناری ها

پایگاه خبری فوتبالی - خروج کریستیانو رونالدو از یوونتوس باعث شده است که بخش زیادی از هزینه های این باشگاه که بابت دستمزدهای این بازیکن صرف می شد آزاد شود و این تیم بتواند برای خریدهای جدید اقدام کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو اسپورت، میرالم پیانیچ یکی از گزینه های یوونتوس برای تقویت خط میانی است، زیرا ماسیمیلیانو آلگری یک هافبک دیگر می خواهد. به نظر می رسد آرون رمزی با وجود مصدومیت در این تیم می ماند، اما آلگری پیانیچ را هم می خواهد.

در آن سمت ماجرا، میرالم پیانیچ هم هیچ شکی در بازگشت به یوونتوس ندارد. باید دید آیا در روزهای اندک باقیمانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بیانکونری برای خرید میرالم پیانیچ اقدام خواهد کرد یا به خط میانی فعلی خود بسنده می کند.

همچنین در خبر دیگری که پیرامون نقل و انتقالات بارسلونا منتشر شده است،  اعلام شده که تیم شفیلد یونایتد انگلستان به دنبال جذب الکس کویادو است و احتمال خروج این بازیکن از بارسلونا وجود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، رونالد کومان بارها اعلام کرده که در صورت ماندن الکس کویادو در جمع آبی اناری ها، دقایق بازی کمی این فصل به او خواهد رسید؛ چون این بازیکن در برنامه های کومان جایی ندارد و پیشنهاداتی هم برای او به باشگاه کاتالانی رسیده است. بعد از شکست در مذاکرات با کلوب بروژ و براگا، شفیلد یونایتد علاقمند به جذب کویادو است. آن ها کویادو را برای یک فصل و به صورت قرضی می خواهند. البته کویادو می خواهد منتظر بماند تا شاید در روزهای آخر پیشنهادات بهتری از راه برسد.

9404