عکس؛ تیپ تابستانی و متفاوت ستاره گرانقیمت منچسترسیتی در یک فستیوال

عکس؛ تیپ تابستانی و متفاوت ستاره گرانقیمت منچسترسیتی در یک فستیوال

پایگاه خبری فوتبالی - جک گریلیش ستاره 118 میلیون یورویی منچسترسیتی مهمان ویژه جشنواره لیدز در روز شنبه بود.

به گزارش فوتبالی، ستاره 25 ساله در پیروزی پرگل منچسترسیتی مقابل آرسنال در ورزشگاه اتحاد با نتیجه پنج بر صفر، حضور پررنگی داشت. ب بعد از آن هافبک تیم ملی انگلیس به لیدز رفت تا در یک فستیوال حضور پیدا کند.

در حقیقت استرومزی رپر سرشناس انگلیسی شخصا از گریلیش دعوت کرده بود تا به فستیوال برود و در نهایت از او خواست تا روی سن حاضر شود.  گریلیش و استرومزی سال گذشته در دبی با هم ملاقات کردند و به نظر می رسد که رابطه بسیار خوبی دارند و دوستان صمیمی همدیگر دارند. البته این رپر بریتانیایی طرفدار تیم رقیب منچسترسیتی یعنی منچستریونایتد است. 

استرومزی برای حضور در این فستیوال از یک تیپ متفاوت، تابستانی و غیررسمی استفاده کرده بود. این بازیکن از تی شرت سفیدرنگی با آرم "بالنسیاگا" و شورت آبی رنگ استفاده کرد و یک هودی را دور کمرش بسته بود.گریلیش همچنین کتانی نایکی با رنگ روشن (با پس زمینه سفید و طرح های صورتی و بنفش) را انتخاب کرده بود و تیپش را با عینک آفتابی، کلاه راحتی لبه دار و یک کیف کوچک که دور شانه اش بسته بود، تکمیل کرد. 

انگلیس پنجشنبه در مرحله راهیابی جام جهانی به مصاف مجارستان می رود و  گریلیش نیز فرصت خوبی دارد تا خودش را به ساوتگیت نشان بدهد.

4125