واکنش کاسمیرو به تکل زدن روی پای داور منفور هواداران رئال مادرید

واکنش کاسمیرو به تکل زدن روی پای داور منفور هواداران رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - بازی رئال مادرید و بتیس در هفته سوم لالیگا بازی چندان جذابی نبود. تکلیف این بازی با تک گل دنی کارواخال دفاع راست رئال مادرید مشخص شد تا رئال به روند ماه ها شکست ناپذیری خود در لالیگا ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، یکی از صحنه های بازی رئال مادرید و بتیس که به شدت وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته مربوط به تکل ناخواسته کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید روی پای هرناندز هرناندز داور بازی است. هرناندز به خاطر تصمیم هایی که در سالهای اخیر در بازیهای رئال مادرید گرفته به شدت در میان هواداران رئال محبوب است و رئالی ها دل خوشی از او ندارند و به همین خاطر بسیاری از هواداران رئال در شبکه های اجتماعی از تکل ناخواسته کاسمیرو و سرنگون شدن هرناندز هرناندز ذوق کردند و در شبکه های اجتماعی نوشتند که حسابی دلشان از این اتفاق خنک شده است. برخی از تصمیم های بحث برانگیز هرناندز در سالهای اخیر در بازیهای بزرگ رئال مقابل اتلتیکو مادرید یا بارسلونا با واکنش منفی رئالی ها همراه شده است.

کاسمیرو البته در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران با لبخند به این ماجرا واکنش نشان داد و گفت:"هدفم قطع توپ بود و به نظرم داور ناخواسته در جای بدی قرار گرفته بود!"

4125