تحلیلگر عراقی: باید از ایران و کره جنوبی مساوی بگیرم

تحلیلگر عراقی: باید از ایران و کره جنوبی مساوی بگیرم

پایگاه خبری فوتبالی- یک کارشناس عراقی شبکه الکاس اعلام کرد که تیم ملی کشورش چنانچه قصد صعود به جام جهانی را دارد، باید در دو بازی ابتدایی برابر کره جنوبی و ایران حداقل یک نتیجه مساوی بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، کاروان تیم ملی عراق ظهر امروز به سئول رسید تا در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف کره جنوبی برود. ضمن اینکه دومین دیدار آنها نیز برابر شاگردان اسکوچیچ خواهد بود. در همین راستا، ومیض منیر تحلیلگر عراقی کانالهای ورزشی الکاس قطر گفت تساوی تیم ملی این کشور با تیم های کره جنوبی و ایران شانس آنها را برای صعود به جام جهانی افزایش می دهد.

ومیض منیر تحلیلگر فنی کانالهای ورزشی الکاس همچنین ابراز امیدواری کرد که تجربه دیک ادوکات مربی هلندی در تغییر شیوه بازی عراقی ها کمک کند و سبک بازی آنها از حالت تدافعی به حالت هجومی تغییر پیدا کند. این تحلیل گر فنی اضافه کرد: من فکر می کنم از زمانی که دیک ادوکات کار خود را با تیم ملی ما آغاز کرد تا تاریخ اولین بازی با کره جنوبی در سئول که یک دوره 31 روزه سپری شده، زمان کافی برای ایجاد هماهنگی میان بازیکنان است.

او ادامه داد: کسب دو امتیاز از دیدارهای نخست برابر کره جنوبی و ایران، خوش بینی را برای ادامه پروژه صعود به جام جهانی افزایش می دهد. در غیر این صورت، ما حتی با تیم در حال پیشرفت سوریه که بازیکنانش رویای بازی با نخبگان فوتبال جهان در قطر را در سر می پرورانند، با مشکلات بزرگی روبرو خواهیم شد. بنابراین، باید تلاش مضاعفی صورت گیرد تا حداقل برابر ایران و کره جنوبی به نتیجه تساوی دست پیدا کنیم.

این تحلیلگر عراقی در پایان با ابراز خرسندی از برگزاری دیدارهای تیم ملی کشورش در قطر گفت که این کشور همواره برای عراقی ها خوش یمن بوده و بازیکنان تیم ملی این کشور امید زیادی به کسب نتایج مطلوب در استادیوم های این کشور دارند.

تیم ملی عراق در نخستین بازی خود روز پنج شنبه 11 شهریور به مصاف کره جنوبی می رود. آنها سپس راهی دوحه شده و در تاریخ 16 شهریور در استادیوم خلیفه به مصاف تیم ملی ایران می روند.

۴۱۵۴