موافقت فوق ستاره منچستر با کاهش دستمزد/ پردرآمدترین بازیکن تیم کیست؟

موافقت فوق ستاره منچستر با کاهش دستمزد/ پردرآمدترین بازیکن تیم کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود که فوق ستاره پرتغالی برای انتقال از یوونتوس به منچستر یونایتد با کاهش شش میلیون پوندی دستمزد خود موافقت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه دیلی میل، پس از آن که خبر خروج کریستیانو رونالدو از تورین منتشر شد، شیاطین سرخ روز جمعه اعلام کردند که با بانوی پیر به توافق رسیده اند تا مجدداً این بازیکن سی و شش ساله را با مبلغی کمتر از بیست میلیون پوند به خدمت بگیرند. شواهد و قرائن حاکی از این بود که کاپیتان تیم ملی پرتغال در ایتالیا هفته ای پانصد هزار پوند حقوق دریافت می کرده است؛ اما خورخه مندس، ایجنت مهاجم سابق یوونتوس اکنون دستمزد این مهاجم گلزن را به بیست میلیون پوند در سال کاهش داده که معادل سیصد و هشتاد و پنج هزار پوند در هفته است.

این ارقام باعث می شود که کریستیانو رونالدو به پردرآمدترین بازیکن حال حاضر باشگاه منچستر یونایتد تبدیل شود؛ جلوتر از داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ که قبل از بازگشت این ستاره پرتغالی به منچستر، بیشترین درآمد را در تیم داشت.

رونالدو با یک قرارداد دو ساله که با توافق طرفین یک سال هم قابل تمدید است، با حضور در اولدترافورد موافقت کرده است و در مسابقات هفته چهارم لیگ برتر می تواند اولین بازی خود بعد از بازگشت به این تیم را در تاریخ یازدهم ماه سپتامبر و پس از وقفه رقابت های بین المللی، مقابل تیم نیوکاسل یونایتد انجام دهد.

برنده پنج باره توپ طلا در اولین دوره حضور خود در منچستر یونایتد بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در دویست و نود و دو مسابقه که با پیراهن شیاطین سرخ به میدان رفت، موفق شد یکصد و دوازده بار برای تیم قرمزپوش منچستری گلزنی کند.

9404