میلان در آستانه جذب نوجوان با استعداد و رکوردشکن پارما

میلان در آستانه جذب نوجوان با استعداد و رکوردشکن پارما

پایگاه خبری فوتبالی - فعالیت مدیران باشگاه میلان در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد و در جدیدترین اقدام، آن ها بازیکن نوجوان و رکوردشکن پارما را هدف گرفته اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، باشگاه میلان معامله خرید چاکا ترائوره، بازیکن نوجوان پارما را به ارزش ششصد هزار یورو تکمیل کرده است و اعلام رسمی این انتقال هم فردا خواهد بود.

پارما لایو، یکی از منابعی بود که در اوایل ماه جاری مدعی شد ترائوره در آستانه پیوستن به روسونری قرار دارد و حتی باشگاه پارما دو مرتبه برای تمدید قرارداد این بازیکن تلاش و اقدام کرده بود اما هر دو مرتبه مورد پذیرش ترائوره قرار نگرفت.

طبق گزارش گولیمو تروپو، خبرنگار خبرگزاری فورزا پارما، ترائوره با روسونری به توافق رسیده است و روز دوشنبه، روزی است که این بازیکن ساحل عاجی قراردادش را با میلان امضا خواهد کرد.

این گزارش تاکید و همچنین انتقاد می کند که چطور مدیریت باشگاه پارما، چنین بازیکن با استعداد و با پتانسیل بالایی را با مبلغی به ارزش کمتر از یک میلیون یورو از دست داده است.

این بازیکن در فصل گذشته و در سن شانزده سالگی، نخستین بازی خود در سری آ را برابر همین میلان انجام داد و با کسب همین تجربه، به اولین بازیکنی تبدیل شد که متولد سال 2004 باشد و تجربه بازی در سری آ را پیدا کرده باشد و این بازیکن نوجوان از این حیث، رکورددار شد.

9404