گزارش روز؛ یک ایرانی بزرگ‌ترین انتقال تابستانی اروپا را محقق می‌کند؟

گزارش روز؛ یک ایرانی بزرگ‌ترین انتقال تابستانی اروپا را محقق می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - کیا جورابچیان ایجنت ایرانی الاصل سرشناس ستارگان فوتبال دنیا حالا در مرکز یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تابستان قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مارکا گزارش داده است که رئال مادرید از جورابچیان خواسته تا واسطه شود و بتواند راه ارتباطی آنها با پی اس جی را باز کند تا بتوانند کیلیان امباپه را به خدمت بگیرند.

کمتر از 60 ساعت تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است و هر چند که امباپه وکالتش را به عهده پدرش قرار داده است اما جورابچیان به عنوان یکی از سرشناس ترین ایجنت های فوتبال دنیا وارد معرکه شده تا مسیر انتقال امباپه به رئال مادرید را هموار سازد.

جورابچیان در سالهای اخیر برخی از بزرگترین انتقال های فوتبال اروپا نظیر پیوستن کوتینیو به بارسلونا یا انتقال محرز به منچسترسیتی را رقم زده است. کیا با ستارگان حال حاضر فوتبال برزیل نظیر ماتیوس کونیا، مارکینیوش، دیگو کارلوس و ریچارلیسون همکاری می کند و حالا به خواسته رئال مادرید  در تلاش است تا انتقال امباپه به برنابئو را جوش بدهد.

در حال حاضر مسیر انتقال امباپه به رئال مادرید خوشبینانه به نظر نمی رسد چرا که پی اس جی هنوز پاسخ دومین پیشنهاد رئال مادرید با مبلغ 10+170 میلیون یورو را نداده است، پیشنهادی که پنجشنبه ارائه شد اما هنوز  جوابی در موردش به دست رئال نرسیده است.

در حال حاضر رابطه رئال مادرید و پی اس جی خوب نیست و وظیفه اصلی کیا جورابچیان این است که راهی برای مذاکره باز کند تا دست رئال مادرید از این ستاره کوتاه نماند.  باید دید که این گره پیچیده بالاخره به دست بزرگترین ایجنت فوتبال اروپا باز می شود یا نه.

4125