ماموریت سخت آنالیزور پرسپولیس در دوشنبه

ماموریت سخت آنالیزور پرسپولیس در دوشنبه

پایگاه خبری فوتبالی- آنالیزور پرسپولیس، در تاجیکستان کار سختی برای کسب اطلاعات از حریف تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی برای بازی با استقلال تاجیکستان راهی دوشنبه خواهد شد که حریف فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، در اولین حضورش در این تورنمنت، توانست در گروهی که الهلال عربستان در آن حضور داشت، به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.

یحیی گل‌محمدی که امیدوار است امسال به هدفش در آسیا یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد، محمد عسگری را به تاجیکستان فرستاده تا بتواند اطلاعات خوبی از حریف تیمش به دست آورد منتهی آنالیزور پرسپولیس در واکنش به آنچه در تاجیکستان با آن روبه رو شد یک استوری منتشر کرد و نوشت: در سال 2021 و عصر ارتباطات  برای کانکت شدن به فدراسیون تاجیکستان و باشگاه استقلال تاجیکستان ظاهرا از فیلترشکن‌های قویتر باید استفاده کنیم. اینجا قطعا رقبای سخت‌تری از استقلال تاجیکستان داریم. کل کشورشون بسیج شدند که تیمشان به مرحله بعد صعود کند و بهترین شکل ممکن مشغول انجام این کار هستند. علیرغم پیگیری‌های باشگاه، بعد از سه روز هنوز نمی‌دانیم که محل تمرین پرسپولیس در شهر دوشنبه کجا خواهد بود و کسی هم پاسخگوی ما نیست. به ما اجازه دیدن زمین تمرین خالی را هم نمی‌دهند چه برسد به دیدن بازیهای استقلال تاجیکستان

ظاهرا پس از طرح گلایه‌های آنالیزور تیم پرسپولیس، قرار است حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال کشورمان به زودی با دبیرکل فدراسیون تاجیکستان تماس برقرار کرده و با توجه به ارتباطش با این فرد خواستار مساعدت بیشتر در این زمینه شود.

7655