راموس سر پی‌اس‌جی را کلاه گذاشت؟

راموس سر پی‌اس‌جی را کلاه گذاشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید به عنوان یکی از خریدهای کهکشانی پی اس جی در این تابستان راهی پاریس شد اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی از کمند مصدومیت رها می شود و برای تیم پاریسی بازی می کند.

به گزارش فوتبالی، راموس پس از شانزده سال حضور در  رئال مادرید با اتمام قراردادش به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد راهی پاریس شد. راموس قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه 12 میلیون یورو را به امضا رساند و به نظر می رسید که از همان ابتدا قرار است فیکس شود. در حقیقت خیلی ها تصور می کردند که پوچتینو برای این که راموس را در ترکیب جا بدهد سیستم تیمش را عوض می کند و از سه مدافع میانی استفاده می کند تا کاپیتان سابق رئال مادرید در کنار کیمپمبه و مارکینیوش در ترکیب قرار بگیرد.

راموس اما به علت مصدومیت نه در اردوی پیش فصل، نه در سوپرجام فرانسه و نه در چهار بازی اول لیگ فرانسه حضور نداشته و حتی مشخص نیست که ایا بعد از وقفه دو هفته ای بازیهای ملی بازی می کند یا نه. کادر پزشکی پی اس جی دیروز بیانیه ای منتشر کرد و اعلام کرد که زمان بازگشت راموس مشخص نیست. مدافع اسپانیایی فصل گذشته نیز در بخش قابل توجهی از فصل مصدوم بود و حالا این نگرانی برای پی اس جی وجود دارد که این بازیکن با نا آمادگی و با مصدومیتی شدید راهی پاریس شده باشد.

4125