پاکدل جانشین مغانلو در پرسپولیس؟

پاکدل جانشین مغانلو در پرسپولیس؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم فصل گذشته آلومینیوم امروز پرسپولیسی می‌شود؟

به گزارش فوتبالی، حامد پاکدل جدی‌ترین گزینه قرمزها برای جانشینی شهریار مغانلو به شمار می‌رود و در صورت تایید یحیی گل‌محمدی او برای عقد قرارداد با پرسپولیس راهی این باشگاه خواهد شد.

پاکدل که با آلومینیوم راهی لیگ برتر شد، با 10 گل زده، پنجمین گلزن برتر لیگ بیستم محسوب می‌شود. او در نقل و انتقالات نیم فصل به تیمهای مختلفی لینک شد اما در نهایت تصمیم گرفت که در آلومینیوم بماند.

پاکدل در شرایطی تبدیل به گزینه اصلی یحیی گل‌محمدی برای جانشینی شهریار مغانلو شده که سرمربی قرمزها بعد از جدایی اجباری مغانلو و حضور این بازیکن در سپاهان، به دنبال آقای گل لیگ بود اما سجاد شهباززاده تصمیم گرفت قراردادش را با سپاهان تمدید کند.

امین قاسمی‌نژاد گزینه دیگر قرمزها بود که به نظر می‌رسید حضورش در استقلال منتفی شده و فاصله زیادی تا پوشیدن پیراهن پرسپولیس ندارد اما این بازیکن هم به استقلال رفت تا حالا یحیی سراغ پاکدل برود. بازیکنی که سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارد.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که توافقات کلی بر سر پیوستن پاکدل به پرسپولیس انجام شده و در صورتی که یحیی گل‌محمدی هم با حضور او در تیمش موافقت کند، این بازیکن قراردادش با پرسپولیس را امضا خواهد کرد.

7655