مغانلو در میان نامزدهای عنوان بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

مغانلو در میان نامزدهای عنوان بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم فعلی سپاهان که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی با پیراهن پرسپولیس از خود ارائه کرد، نامزد بهترین مهاجم دور گروهی این مسابقات شد.

به گزارش فوتبالی، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) فهرستی 10 نفره از بهترین مهاجمان دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 منتشر کرد تا کاربران به بهترین گزینه ممکن رأی بدهند.
در میان این گزینه‌ها نام شهریار مغانلو، مهاجم پیشین پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای سرخپوشان به میدان رفت، دیده می‌شود. مغانلو در این شش مسابهق توانست چهار گل بزند، در 32 نبرد از جمله 15 دوئل هوایی موفق بود و نرخ تبدیل شوت او به گل، 29 درصد ثبت شد.

سایت AFC در مورد مغانلو نوشت: تنها نامزد غرب آسیا در کنار مایکل اولونگا از الدحیل، عملکردی تعیین‌کننده داشت و نقشی کلیدی در خط حمله پرسپولیس بازی کرد. مغانلو با چهار گل، بهترین گلزن نایب‌قهرمان فصل 2020 و مهره مهمی در خط حمله غول‌های ایران بود. او با برتری در 32 نبرد، شجاعت خود را به نمایش گذاشت و با 13 تلاش برای دریبل مدافعان نشان داد متمایل به بازی مقابل آنهاست. مغانلو هفت دریبل موفق از خود ثبت کرد که بهترین آمار میان این 10 مهاجم بود.

مایکل اولونگا (الدحیل)، گوستاوو (جئونبوک هیوندای موتورز)، لئاندرو دامیائو (کاوازاکی فرونتاله)، پاتریک (گامبا اوزاکا)، ادگار (دائجو FC)، کِی چینن (کاوازاکی فرونتاله)، ریوگو یاماساکی (ناگویا گرامپوس)، استانیسلاو ایلیوتچنکو (جئونبوک هیوندای موتورز) و پاکوردن پرمپاک (پورت FC)، رقبای مغانلو برای عنوان بهترین مهاجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 هستند.

6641