سرمربی امپولی پس از برد تاریخی: همه ما ۲ دست داریم و ۲ پا و یک قلب!

سرمربی امپولی پس از برد تاریخی: همه ما ۲ دست داریم و ۲ پا و یک قلب!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم امپولی ایتالیا می گوید که با بازیکنانش پیش از بازی مقابل یوونتوس صحبت کرده و به لحاظ روانی، آن ها را آماده پیروزی در میدان مسابقه کرده بود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، شب گذشته در هفته دوم از مسابقات سری آ ایتالیا، امپولی در تورین دست به کاری بزرگ زد و با یک گل از سد میزبان پر افتخار خود گذشت تا زنگ خطر برای آلگری و شاگردانش خیلی زود به صدا درآید؛ زیرا بیانکونری در هفته نخست نیز در زمین اودینزه با تساوی دو بر دو متوقف شده و تنها یک امتیاز کسب کرده بود. اما تیم کمتر شناخته شده امپولی فراتر از حد تصور ظاهر شد و با ارائه یک بازی حساب شده، موفق شد یک افتخار بزرگ را در تاریخ باشگاه خود به ثبت برساند. آندراتزولی، سرمربی تیم امپولی پس از این برد تاریخی و غیر منتظره در زمین یوونتوس، در جمع خبرنگاران گفت:

"بردی تاریخی بود اما مهم‌ ترین مسأله برای من، کسب سه امتیاز است. به بازیکنان گفتم می‌ شود یوونتوس را شکست دهیم و آن‌ ها هم فهمیدند که چنین چیزی امکان دارد. به آن‌ ها گفتم همه ما مثل هم هستیم. دو پا داریم و دو دست و یک قلب. می‌ توانیم برنده شویم و با امتیاز کامل به خانه برگردیم. شبی داشتیم که می‌ توانیم درباره آن، بعدها برای نوه‌ های خود بگوییم. نه فقط بابت نتیجه. بلکه می‌ توانیم از عملکرد و نمایش خوبمان برای آن‌ ها حرف بزنیم."

9404