سرمربی اسبق تیم ملی: تیم ملی شرایط مناسبی برای رویارویی با سوریه ندارد

سرمربی اسبق تیم ملی: تیم ملی شرایط مناسبی برای رویارویی با سوریه ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی مناجاتی سرمربی اسبق تیم ملی گفت: هنوز کار خاصی برای تیم ملی انجام نداده‌اند و باید از یک ماه پیش استارت آماده‌سازی را می‌زدیم.

به گزارش فوتبالی، مهدی مناجاتی سرمربی و هافبک اسبق تیم های ملی در گفتگو با خبرورزشی پیرامون آخرین وضعیت ملی پوشان در آستانه بازی با سوریه گفت: باید قبول کنیم که تیم ملی شرایط مناسبی برای رویارویی با سوریه ندارد و ما خیلی دیر اقدام کردیم اگرچه کیفیت فوتبال ما بسیار بالاست و بازیکنان توانمندی داریم اما به هر حال باید برنامه‌ریزی اصولی انجام می‌دادیم نه اینکه تا به امروز حتی خبری از لژیونرها نباشد.
وی در ادامه افزود: سوریه و عراق را نباید دست کم گرفت چرا که این دو تیم نشان داده اند می توانند عرصه را برای ما تنگ کنند و از ایران امتیاز بگیرند. همین عراق نزدیک بود در مرحله قبل باعث حذف تیم ملی ایران شود که اگر همبستگی و انسجام بچه ها نبود حالا شانسی برای صعود نداشتیم.

سرمربی پیشین تیم ملی جوانان گفت: ما باید در هفته های اول بهترین نتایج را کسب کنیم و اجازه ندهیم کارمان در هفته‌های پایانی به اما و اگر کشیده شود. به نظر من سرمربی تیم ملی باید زودتر از اینها برای شروع تمرینات تیم اقدام می‌کرد.

1470