پیروزی بایرن مونیخ با هت تریک همان همیشگی!

پیروزی بایرن مونیخ با هت تریک همان همیشگی!

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ موفق شد در دیدار مقابل هرتابرلین به پیروزی 4-0 دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سوم بوندسلیگا، دو تیم بایرن مونیخ و هرتابرلین از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانز آرنا به میدان رفتند. باواریایی‌ها پس از تساوی مقابل بروسیا مونشن‌گلادباخ در هفته اول، توانستند مسیر پیروزی را پیدا کنند و در مقابل دورتموند در سوپر کاپ، کلن در بوندسلیگا و برمر در جام حذفی به برد رسیدند. شاگردان جولیان ناگلزمان در این سه دیدار موفق به زدن 18 گل شدند و تنها سه گل دریافت کردند. در آن سو هرتابرلین اصلا وضعیت خوبی نداشت و در دو دیدار گذشته خود دو شکست در کارنامه‌اش ثبت شده بود. 

در این دیدار توماس مولر در دقیقه 6 دروازه هرتابرلین را برای بار اول باز کرد. سپس در دقیقه 34، روبرت لواندوفسکی ماشین گلزنی لهستانی اختلاف را دو برابر کرد تا نیمه اول با پیروزی 2-0 بایرن مونیخ به پایان برسد. 

در نیمه دوم نیز، بایرن مونیخ خیلی سریع توسط جمال موسیالا در دقیقه 49 به گل سوم رسید تا هرتابرلین دیگر امیدی برای بازگشت به بازی نداشته باشد. در ادامه روبرت لوندوفسکی در دقیقه 70 گل چهارم را وارد دروازه هرتابرلین کرد و این پایان کار در این بازی نبود و در دقیقه 84 لواندوفسکی هت تریک کرد تا بایرن مونیخ با نتیجه پرگل 5-0 پیروز بازی شود.

4416