رسمی؛ مدافع راست رئال مادرید به طور قرضی به فیورنتینا پیوست

رسمی؛ مدافع راست رئال مادرید به طور قرضی به فیورنتینا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو اودریوزولا، مدافع راست رئال مادرید بالاخره از این تیم جدا شد و فصل آینده را قرار است که در تیم دیگری توپ بزند.

به گزارش فوتبالی، آلوارو اودریوزولا، به طور قرضی راهی فیورنتینا شده است و به مدت یک‌سال در این باشگاه ایتالیایی حضور خواهد داشت. اودریوزولا به تازگی به شهر فلورانس ایتالیا رفته بود تا تست های پزشکی باشگاه فیورنتینا را پشت سر بگذارد و اکنون این انتقال رسمی شده است و اودریوزولا یک فصل را به طور قرضی در فیورنتینا خواهد بود.

این مدافع راست اسپانیایی تا سال 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد و انتقال او به طور قرضی به فیورنتینا تا تابستان 2022 اعتبار خواهد داشت و پس از آن این بازیکن دوباره به رئال مادرید بر می گردد و باید دید که در آن زمان رئال مادرید چه تصمیمی را پیرامون این بازیکن خواهد گرفت.

اودریوزولا محصول آکادمی باشگاه رئال سوسیه‌داد است به طوری که این بازیکن تا سال 2018 در رئال سوسیه‌داد حضور داشته است و پس از آن راهی رئال مادرید شده است.

عملکرد این بازیکن در رئال مادرید جالب نبوده است و همواره با انتقادات زیادی از سوی هواداران رئال مادرید همراه بوده است. کارلو آنچلوتی در این فصل قرار است که از دنی کارواخال و لوکاس وازکز در پست مدافع راست استفاده کند.

1470