اعتراض هواداران بارسلونا به گریزمن: بیدار شو دلقک!

اعتراض هواداران بارسلونا به گریزمن: بیدار شو دلقک!

پایگاه خبری فوتبالی - با جدایی لیونل مسی از بارسلونا، فشار ها روی سایر مهاجمان آبی و اناری ها افزایش یافته است و آنتوان گریزمن در این روز ها تبدیل به سیبل انتقادات هواداران بارسلونا شده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا فرداشب (یکشنبه) ساعت 19:30 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف ختافه خواهد رفت و باید دید که در این بازی به چه شکل عمل می کند و چه نتیجه ای به دست می آورد. آبی و اناری پوشان امروز آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از رویارویی با ختافه برگزار کردند؛ تمرینی که حاشیه های مختلفی به همراه داشت.

مهم‌ترین حاشیه تمرین امروز بارسلونا، اعتراض هواداران بارسلونا به آنتوان گریزمن بود. مهاجم فرانسوی وقتی که می خواست با ماشین خود از تمرینات بارسلونا خارج شود، با موجی از هواداران بارسلونا روبرو شد که نسبت به او انتقاد داشتند. هواداران بارسلونا به او می‌گفتند:" بیدار شو، بیدار شو گریزمن، دلقک "

در واقع بارسلونا در بازی قبلی خود مقابل اتلتیک بیلبائو متوقف شد و در آن بازی مهاجمان بارسلونا عملکرد خوبی نداشتند. همچنین آنتوان گریزمن در بازی اول بارسا در لالیگا 2021/22 هم که با برد 4 بر 2 بارسلونا مقابل رئال سوسیداد همراه بود، عملکرد جالبی نداشت و همین قضیه خشم هواداران بارسلونا را برانگیخته است.

1470