علاقه منچستریونایتد به جذب مدافعی دیگر از مادرید

علاقه منچستریونایتد به جذب مدافعی دیگر از مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود علاقه منچستر یونایتد برای جذب مدافع راست اتلتیکو مادرید در همین پنجره نقل و انتقالاتی تابستان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه The Athletic، شیاطین سرخ بارها برای انتقال کیران تریپیر، مدافع راست انگلیسی اتلتیکو مادرید در طول پنجره نقل و انتقالات فعلی لینک شده اند، اما تاکنون تمایلی به پرداخت هزینه ۲۸ میلیون پوندی اتلتیکو مادرید از خود نشان نداده اند.

گفته می شود اوله گونر سولشر، سرمربی نروژی منچستر یونایتد هنوز هم می خواهد قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات در روز سه شنبه، یک هافبک جدید و یک بازیکن در پست دفاع راست به تیم اضافه کند؛ اگر چه خرید غیر منتظره کریستیانو رونالدو در روز جمعه می تواند خریدهای بعدی تیم را دشوارتر کند.

طبق این گزارش، عدم اطمینان در مورد آینده دیوگو دالوت که مورد توجه بروسیا دورتموند و میلان قرار گرفته است، باعث شده تا منچستر یونایتد دوباره به دنبال تریپیر برود. شیاطین سرخ به دالوت اجازه نخواهند داد بدون حضور جانشین خود، اولدترافورد را ترک کند. اگر چه موانع زیادی در این راه وجود دارد، ولی عصر امروز مقامات باشگاه با انتشار بیانیه ای کوتاه، از ماندن این بازیکن در اولدترافورد خبر دادند. 

در این بین، قیمت اصلی تریپیر هنوز اصلی ترین مساله است، زیرا منچستر یونایتد در ابتدا امیدوار بود که بتواند بازیکن ملی پوش انگلیسی را تنها با ۱۰ میلیون پوند به خدمت بگیرد.

آرسنال نیز به دنبال خرید مدافع ۳۰ ساله سابق تاتنهام هاتسپرز است، اگر چه که آن ها نیز مایل به برآورده کردن خواسته های اتلتیکو مادرید نیستند.

9404