منچسترسیتی 5-0 آرسنال؛ گواردیولا، شاگردش را به دره پرتاب کرد!

منچسترسیتی 5-0 آرسنال؛ گواردیولا، شاگردش را به دره پرتاب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال در هفته سوم لیگ انگلیس سومین شکست پیاپی خود را کسب کرد و حالا در قعر جدول جای گرفته است.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در مقابل منچسترسیتی با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد و به نظر می رسد که کم کم صبر مدیران آرسنال از آرتتا در آستانه لبریز شدن است. در حقیقت هر چند که گفته می شد مدیران آرسنال تا مهر ماه به مربی اسپانیایی زمان داده اند با این نتایج ضعیف هیچ بعید نیست که آرتتا همین حالا و با استفاده از وقفه بازیهای ملی از ورزشگاه امارات خارج شود تا مدیران آرسنال یک گزینه دیگر (احتمالا آنتونیو کونته) را به جای وی استخدام کنند.

منچسترسیتی که در همان ابتدای کار با گلهای فران تورس و گوندوغان از آرسنال پیش افتاده بود با اخراج گرانیت ژاکا و ده نفره شدن حریف کارش راحت تر شد. ژسوس پیش از اتمام نیمه اول و رودریگو هرناندز و فران تورس در نیمه دوم گلهای بعدی را زدند و بدین ترتیب منچسترسیتی یک پیروزی قاطعانه و پنج گله را مقابل آرسنال ثبت کرد.

منچسترسیتی با این پیروزی مقتدرانه با 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت در حالی که آرسنال بدون امتیاز و با تفاضل گل منفی 9 در رده بیستم جدول جای گرفته است و حتی از نوریچ نیز پایین تر است. بدین ترتیب گواردیولا دستیار سابقش را در شرایط وحشتناکی قرار داد و حالا آرتتا بیش از هر زمان دیگری خطر اخراج را حس می کند.

4125