زمان احتمالی نخستین بازی رونالدو در منچستریونایتد

زمان احتمالی نخستین بازی رونالدو در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات در بازه زمانی پنجره تابستانی، روز گذشته اتفاق افتاد و فوق ستاره پرتغالی از جمع تورینی ها جدا شد و به جمع شاگردان سرمربی نروژی در منچستر یونایتد بازگشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، حالا همگان در انتظار رونمايی از کریستیانو رونالدوی مدل 2021 در جمع شیاطین سرخ هستند اما سوال این جاست که چه زمانی این اتفاق روی می‌ دهد؟

منچستری ها در هفته سوم لیگ برتر انگلیس مقابل ولورهمپتون قرار می‌ گیرند اما کریستیانو رونالدو قطعا در این مسابقه حضور نخواهد داشت و در بهترین حالت ممکن، اولین بازی فوق ستاره پرتغالی برای تیم اوله گونر سولشر یعنی منچستر یونایتد، پس از تعطیلات مربوط به فیفادی و برگزاری بازی‌ های ملی که در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر انجام خواهند شد، رخ می‌ دهد.

هر چند که  حضور کریستیانو رونالدو در اردوی جدید تیم ملی فوتبال پرتغال نیز به دلیل تصمیم دسته جمعی باشگاه های لیگ برتر انگلستان (مبنی بر عدم صدور اجازه به بازیکنان ملی پوش شاغل در این لیگ جهت حضور در مسابقات تیم های ملی کشورهای عضو فیفا) در هاله‌ ای از ابهام قرار دارد. به این ترتیب، احتمالا اولین بازی کریستیانو رونالدو با پیراهن منچستر یونایتد در تاریخ یازدهم ماه سپتامبر در دیدار مقابل تیم نیوکاسل که قرار است در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر برگزار شود، خواهد بود.

همچنین رسانه مارکا با انتشار خبری مدعی شده با توجه به این که ادینسون کاوانی پیراهن شماره هفت تیم منچستر یونایتد را بر تن می‌ کند، احتمالا رونالدو شماره ۲۸ را که در تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون پرتغال هم همین شماره را می‌ پوشیده است، بر تن خواهد کرد. دیگر شماره‌ های آزاد در منچستر نیز شماره هایی از قبیل دوازده، پانزده، بیست و چهار، سی، سی و یک، سی و سه و سی و پنج هستند.

9404