رونمایی از گفتگوی بامزه اورا و رونالدو در واتس‌اپ: من دلقک تو نیستم!

رونمایی از گفتگوی بامزه اورا و رونالدو در واتس‌اپ: من دلقک تو نیستم!

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد به معنی بازگشت یک اسطوره به ترکیب شیاطین سرخ بود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می رسید رونالدو با منچسترسیتی به توافق رسیده، ستاره پرتغالی با یک چرخش غیرمنتظره راهی اولدترافورد شد آن هم در حالی که رونالدو ساعات قبلش به پاتریس اورا هم تیمی سابقش در اولدترافورد این مسئله را اعلام کرده بود.

رونالدو و اورا دو سال و نیم در منچستریونایتد با همدیگر بازی می کردند. بازیکن پرتغالی در تابستان 2003 به منچستریونایتد رفت و در سال 2009 راهی رئال مادرید شد در حالی که اورا در ژانویه 2006 روانه اولدترافورد شد و تا 2014 در آن جا ماند. این دو از همان زمان رابطه خوبی با هم داشتند.

صبح روز جمعه و در حالی که اکثر رسانه ها خبر انتقال رونالدو به منچسترسیتی را پوشش داده بودند، کریستیانو در پیامی در واتس اپ خطاب به اورا نوشت:" در باشگاه شما بازی خواهم کرد." مدافع فرانسوی پاسخ او را با شکلک های گریه داد و نوشت:" مسخر بازی در نیاور داداش، من دلقک تو نیستم." چرا که تصور می کرد هم تیمی سابقش او را سر کار گذاشته است.

اورا پس از نهایی شدن انتقال، اسکرین شاتی از مکالمه واتس اپی خود با رونالدو منتشر کرد تا نشان بدهد که باور نمی کرده که بازگشت کریستیانو به اولدترافورد محقق شد و او هم مثل سایر هواداران شیاطین سرخ شوکه شده است. اورا پس از نهایی شدن بازگشت رونالدو خطاب به ستاره پرتغالی نوشته است:" خیلی دوستت دارم."

4125