غیر رسمی؛ مویزه کین به یوونتوس پیوست/ آخرین اخبار مربوط به جانشین رونالدو

غیر رسمی؛ مویزه کین به یوونتوس پیوست/ آخرین اخبار مربوط به جانشین رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - سران یوونتوس بعد از قطعی شدن خروج کریستیانو رونالدو از جمع نفرات تیمشان در تلاشند تا هر چه سریع تر رایزنی ها و مذاکرات را جهت به خدمت گرفتن جانشین فوق ستاره پرتغالی آغاز و پروژه جانشینی رونالدو در بیانکونری را نهایی کنند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، با جدایی رسمی کریستیانو رونالدو از جمع شاگردان مکس آلگری، حالا سوال مهم اکثر کارشناسان، هواداران و رسانه های اروپایی به این موضوع اختصاص دارد که جای خالی مهاجم پرتغالی توسط چه کسی پر خواهد شد؟

بر همین اساس و در رابطه با این موضوع، در ساعات اخیر نام چند بازیکن به عنوان جایگزینان احتمالی کریستیانو رونالدو در یوونتوس منتشر شده که در میان آن ها، شانس مویزه کین برای پیوستن به بانوی پیر و جانشینی فوق ستاره پرتغالی در جمع نفرات بیانکونری از دیگران بیشتر است.

در ادامه، آخرین اخبار و شایعات مربوط به جانشین احتمالی کریستیانو رونالدو در یوونتوس را مرور می کنیم:

فابریتزیو رومانو:

"یوونتوس هیچ علاقه ای به جذب اوبامیانگ ندارد و هیچ تماس و گفت و گویی برای جذب او در حال حاضر وجود ندارد. بیانکونری در ساعات آتی در صورت توافق با اورتون، برای انتقال مویزه کین وارد مذاکره می شود و این بازیکن بین تمام پیشنهاداتش ترجیح می دهد به یووه بازگردد و این تیم را دوست دارد."

آلفردو پدولا:

"توافق کلی بین مویزه کین و یوونتوس وجود داشته و مذاکرات در مرحله پیشرفته ای قرار دارد. با این حال آلگری دو مهاجم می خواهد و اولویت اول او ایکاردی است."

{لازم به ذکر است دی مارتزیو دیشب اعلام کرد رویای آلگری برای پست شماره 9 یوونتوس ولاهوویچ است.}

کارلو لائودیزا:

این خبرنگار ضمن تأیید انتقال مویزه کین به یوونتوس، از تلاش بیانکونری برای جذب جانلوکا اسکاماکا هم خبر داد.

رومئو آگرستی:

"یوونتوس در حال حاضر، مشغول کار برای جذب همزمان مویزه کین و مائورو ایکاردی به صورت قرضی و با حق خرید دائمی است."

رومئو آگرستی:

"مویزه کین تنها یک قدم تا پیوستن به یوونتوس فاصله دارد. بیانکونری و اورتون در ساعات اخیر مذاکرات مثبتی داشته اند."

نشریه گاتزتا:

"اورتون آماده است مویزه کین را با قراردادی قرضی انتقال دهد و در نهایت با استفاده از بند خرید دائمی که تمایل دارد در قرارداد او جای گیرد، این مهاجم را به مبلغ 40 میلیون یورو به فروش برساند."

رومئو آگرستی:

"علاوه بر مویزه کین، تماس هایی بین سران یوونتوس و پاریسن ژرمن برای انتقال مائورو ایکاردی برقرار شده است. یوونتوس او را به صورت قرضی با بند حق خرید اختیاری می‌ خواهد. پیش از انجام این انتقال، لازم است استراتژی پاریسن ژرمن نیز مشخص شود."

رومئو آگرستی:

"تماس هایی بین سران یوونتوس و اورتون بر سر مویزه کین وجود داشته است. اورتون انتقال قرضی با بند خرید اجباری را ترجیح می‌ دهد اما یوونتوس خواهان بند خرید اختیاری است. او آسان ترین بازیکنی است که یوونتوس می‌ تواند جانشین رونالدو کند."

میرکو دی ناتاله:

"مویزه کین در یک قدمی پیوستن به یوونتوس قرار دارد. تیمو ورنر نیز در ساعات قبل به یوونتوس پیشنهاد شده بود. اسکاماکا و راسپادوری جزو اهداف یوونتوس برای جانشینی رونالدو نیستند."

جیووانی آلبانسه:

"در حال حاضر، مویزه کین یک قدم تا پیوستن به یوونتوس فاصله دارد. او همچنین می تواند پیراهن شماره 7 رونالدو را بر تن کند."

نیکولو اسکیرا:

"انتقال مویزه کین به یوونتوس تقریبا نهایی و توافقات کامل انجام شده و انتقال قرضی با حق خرید، مد نظر مدیران بانوی پیر است. تنها جزئیاتی مربوط به فرمول پرداخت باقی مانده است."

رومئو آگرستی:

"انتقال مویزه کین به یوونتوس تمام شده است."

جانلوکا دی‌ مارتزیو:

"مویزه کین امشب وارد تورین می شود و فردا تست‌ های پزشکی یوونتوس را انجام می‌ دهد."

فابریزیو رومانو:

"انتقال مویزه کین به یوونتوس نهایی شده است. یوونتوس و اورتون بر سر انتقال قرضی با بند خرید اجباری (در شرایط مشخص) این بازیکن به توافق رسیدند. تست‌ های پزشکی او فردا در تورین انجام می‌ شود. این انتقال مجموعا حدود ۲۰ میلیون یورو برای یوونتوس هزینه در بر خواهد داشت."

9404