عجیب مثل بالوتلی؛ نزدیک بود هم‌تیمی‌اش را بزند!(عکس)

عجیب  مثل بالوتلی؛ نزدیک بود هم‌تیمی‌اش را بزند!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که سن بالوتلی بالاتر رفته اما رفتارهای این بازیکن عوض نشده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 31 ساله در طول دوران فوتبالش همیشه حاشیه و جنجال های زیادی ایجاد کرده و به نظر می رسد که با انتقالش به تیم آدانا دمیراسپور در لیگ ترکیه نیز چیزی عوض نشده است.

در حقیقت بالوتلی و آدانا جمعه در ورزشگاه نیو آدانا به مصاف قونیه اسپور رفتند تا برای کسب اولین پیروزی  فصلشان تلاش کنند. در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می شد، بالوتلی در دقیقه 56 توسط مربی تیم یعنی سامت آیبابا تعویض شد.

حالا تصاویر واکنش بالوتلی به تعویض شدنش به شدت در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است. بالوتلی وقتی روی نیمکت می نشیند کاملا عصبانی است،  هر چیزی که در دستش است را به زمین می کوبد و شروع به فریاد زدن می کند. اما عجیب ترین رفتار بالوتلی زمانی است که تا آستانه مشت زدن به هم تیمی خود می رود، آن هم به این دلیل که تنها جرم این بازیکن این است که روی نیمکت کنار بالوتلی نشسته و به او نگاه می کند!

حتی در سطح و شخصیت فردی مثل بالوتلی هم چنین رفتاری عجیب و جنون آمیز به نظر می رسد. آدانا لحظاتی پس از رفتار عجیب بالوتلی به لطف بریت آسومبالونگا بازیکن سابق ناتینگام فارست به گل می رسد. البته در نهایت در فاصله هفت دقیقه به پایان، قونیه اسپور گل تساوی را به ثمر رساند و بازی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.

4125