دیاباته: می‌خواهم به فرانسه برگردم و جلوی مسی بازی کنم/ کاملا آماده بازی هستم

دیاباته: می‌خواهم به فرانسه برگردم و جلوی مسی بازی کنم/ کاملا آماده بازی هستم

پایگاه خبری فوتبالی- شیخ دیاباته از انگیزه‌های خود برای بازگشت به لیگ فرانسه خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مرکاتو، یک گلزن، همیشه گلزن است. هر جا که او رفت این را ثابت کرد. در مالی، فرانسه، ایتالیا، ترکیه، امارات متحده عربی یا ایران.
 شیخ دیاباته (۳۳ ساله) همیشه گلزن بوده است. و قصد دارد به همین صورت ادامه دهد. او در استقلال  ۲۷ گل در ۴۷ بازی در همه رقابت‌ها به ثمر رساند و قراردادش به پایان رسید.

شیخ دیاباته گفت:  تا زمانی که بتوانم گلزنی کنم، بازی می‌کنم (می خندد). گلزنی چیزی است که من می‌دانم چگونه انجام دهم، من می خواهم کارم را از سر بگیرم. من منتظر و آماده بازی هستم. به محض این که یک توپ و یک زمین وجود داشته باشد، من آماده‌ام. زمان آن رسیده است که دوباره بازی کردن را از سر بگیرم.

با وجود چند پیشنهاد از ترکیه و تیم‌های عربی، این مهاجم خود را در حال بازگشت به فرانسه می‌بیند، در لیگ ۱ جایی که خاطرات بسیار خوبی از او برجای گذاشت، به ویژه در بوردو و متز. 

دیاباته گفت: من خاطرات خیلی خوبی در فرانسه دارم و همه شما این را می‌دانید و خیلی دوست دارم این اتفاق‌ها را تکرار کنم. دوست دارم به فرانسه برگردم و باید ببینم چه پیش می‌آید.

مهاجم اهل مالی در ادامه گفت: بازگشت به فرانسه یک لذت بزرگ خواهد بود. علاوه بر این، من لیگ ۱ فرانسه را تماشا می کنم دلم برای آن تنگ شده است. من دیدم که ستارگان خوبی وارد لیگ شده‌اند ، بنابراین، بدیهی است که ما می‌خواهیم مقابل بازیکنانی مانند مسی بازی کنیم. من فرانسه را آن‌قدر دوست دارم که نمی‌توانم به بازگشتش نه بگویم. فقط برای بازی کردن نمی‌خواهم به لیگ فرانسه برگردم و اگر برگردم خیلی گل به ثمر خواهم رساند و تورهای دروازه از دست من در امان نخواهند بود.

6641