ستاره سابق پاریسن ژرمن: امباپه همانند زیدان، مسی و رونالدو است

ستاره سابق پاریسن ژرمن: امباپه همانند زیدان، مسی و رونالدو است

پایگاه خبری فوتبالی - پائولتا مهاجم بازنشسته شده و سابق پاریسن ژرمن به تمجید از کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی پرداخت و او را به بازیکنان بزرگی همچون زین الدین زیدان، لیونل مسی و رونالدو نازاریو تشبیه کرد. 

به گزارش فوتبالی، اخبار و شایعات مربوط به آینده کیلیان امباپه فعلا تمامی ندارد. این مهاجم بیست و دو ساله در صدد ترک کردن پاریسن ژرمن و پیوستن به رئال مادرید است، اما ناصر الخلیفی و لئوناردو سد محکمی ایجاد کردند و فقط می‌خواهند با شرایط مخصوص خودشان، اجازه خروج به امباپه بدهند. 

به نقل از مارکا، هفته گذشته رئال مادرید پیشنهاد 160 میلیون یورویی برای جذب امباپه ارسال کرد، اما پاریسن ژرمن سریعا آن را رد کرد و حالا سران لوس بلانکوس با پیشنهاد 170 میلیون یورویی به علاوه 10 میلیون پاداش بازگشته‌اند. سران پاریس هنوز واکنشی به این پیشنهاد رئال مادرید نشان نداده‌اند و هنوز مشخص نیست که در 3 الی 4 روز پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی چه اتفاقاتی می‌تواند رخ دهد.

پائولتا اسطوره پرتغالی باشگاه پاریسن ژرمن درباره امباپه گفت: "او همانند زین الدین زیدان، لیونل مسی و رونالدو نازاریو می‎باشد. امباپه قابلیت و کیفیت خارق العاده‌ای دارد. او در چند سال اخیر، چیزهای زیادی به پاریسن ژرمن اضافه کرده و همه ما او را به عنوان یک بازیکن بزرگ، تحسین می‌کنیم." 

4416