بازیکن سابق منچستریونایتد: به رونالدو جوان گفته بودم که برنده توپ طلا می‌شود

بازیکن سابق منچستریونایتد: به رونالدو جوان گفته بودم که برنده توپ طلا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل سیلوستره مدافع سال‌های دور منچستریونایتد مدعی است به کریستیانو رونالدو اطمینان داده بود که روزی برنده جایزه توپ طلا خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد امروز موفق شد تا با مبلغ 25 میلیون یورو، کریستیانو رونالدو را به الدترافورد بازگرداند. در سال 2003 رونالدو با مبلغ 12 میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و توانست در آن جا خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان مطرح کند. رونالدو در طول دوران حضورش در منچستریونایتد موفق شد رکوردهای مختلفی را بزند و جام‌های زیادی را کسب کند. 

به نقل از سایت گل، سیلوستره که سابقه هم بازی شدن با رونالدو را دارد، گفت: "در آن زمان رونالدو بازیکن جوانی بود که می‌خواست وارد دوران بلوغ و بزرگسال شود. او بدن و استایل یک بازیکن بسیار جوان و نحیف را داشت. او چند بار تصمیمات اشتباه گرفته. کریستیانو موقعیت‌های زیادی خلق می‌کرد، اما باید بگویم که زمان زیادی از مریبان و هم تیمی‌هایش صرف او شد تا بتواند بازی را ساده تر انجام دهد. کریستیانو خیلی سریع یاد گرفت و الان می‌توانید ببینید که در چه جایگاهی قرار داد. بعد از یک الی دو سال، به او گفتم که می‌تواند برنده جایزه توپ طلا شود. او هم از نظر فوتبالی و هم از نظر اخلاقی پیشرفت کرد."

4416