رسمی؛ قرارداد هافبک برزیلی رئال مادرید تمدید شد

رسمی؛ قرارداد هافبک برزیلی رئال مادرید تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - سایت باشگاه رئال مادرید از تمدید قرارداد کاسمیرو با کهکشانی ها تا سال 2025 خبر داد و هافبک برزیلی مادریدی ها، خودش را برای چهار سال دیگر به کهکشانی‌‌ ها متعهد کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، قرارداد قبلی کارلوس کاسمیرو، هافبک بیست و نه ساله و برزیلی کهکشانی ها تا سال 2023 اعتبار داشت و اکنون باشگاه رئال مادرید دو سال دیگر به مدت این قرارداد اضافه کرده است.

کاسمیرو همچون فدریکو والورده ضمن تمدید قراردادش، از این پس حقوق بیشتری از رئال مادرید دریافت خواهد کرد. این بازیکن که سال 2013 از تیم سائوپائولو برزیل به رئال مادرید اسپانیا پیوست، با این تیم همه افتخارات باشگاهی را کسب کرده است. او ابتدا برای تیم دوم باشگاه به میدان رفت ولی با اعتماد کادر فنی وارد ترکیب تیم اول باشگاه شد و اوج درخشش او بازی برگشت برابر دورتموند در یک چهارم نهایی لیگ قهرمان فصل 14-2013 بود که توسط کارلو آنچلوتی به میدان رفت و با وجود شکست رئال، از بهترین های تیم لقب گرفت.

گفته می شود دلیل این تمدید قراردادها با رقم فسخ بسیار هنگفت، جلوگیری از هر گونه اقدام برای مذاکره احتمالی و جذب بازیکن از سوی باشگاه هایی نظیر پاریسن ژرمن فرانسه است. بعد از تیبو کورتوا، کریم بنزما، فدریکو والورده، ناچو، دنی کارواخال و لوکا مودریچ، حالا کاسمیرو هفتمین بازیکنی است که در تابستان امسال قراردادش را با سفیدپوشان مادریدی تمدید می کند.

9404