پایان کار رونالدو در یوونتوس/ مهاجم پرتغالی سوار بر جت شخصی تورین را ترک کرد

پایان کار رونالدو در یوونتوس/ مهاجم پرتغالی سوار بر جت شخصی تورین را ترک کرد

پایگاه خبری فوتبالی - با اعلام رسمی ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس جدایی فوق ستاره پرتغالی بیانکونری از جمع نفرات این تیم قطعی شده است و این بازیکن دقایقی قبل سوار بر هواپیمای شخصی خودش تورین را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، با اعلام رسمی ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، همکاری این باشگاه با کریستیانو رونالدو، مهاجم گلزن این تیم علیرغم باقی بودن یک سال از مدت قرارداد فی مابین، به پایان رسیده و جدایی فوق ستاره پرتغالی تورینی ها از جمع شاگردان این مربی قطعی شده است.

از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال‌، صحبت ها و شایعات زیادی پیرامون جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس در محافل مختلف خبری نقل می شد؛ اما ماسیمیلیانو آلگری امروز در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار تیمش مقابل امپولی در چارچوب رقابت های هفته دوم فصل جدید سری آ ایتالیا، رسما از پایان همکاری با این بازیکن پرتغالی و جدایی قطعی او از جمع بیانکونری ها خبر داد.

در زمینه مقصد بعدی کریستیانو رونالدو، اخبار و شایعات زیادی از منابع مختلف خبری اروپایی منتشر شده است اما نزدیک ترین خبرها به واقعیت، خبر پیوستن این فوق ستاره پرتغالی به تیم منچستر سیتی انگلستان است. در تمام قاره اروپا و در شرایط بحران اقتصادی ناشی از همه گیری بیماری کرونا، باشگاه های معدودی هستند که می توانند از عهده پرداخت دستمزد سنگین کریستیانو رونالدو برآیند که شامل دو تیم انگلیسی منچستر سیتی و چلسی و تیم پاریسن ژرمن فرانسه می شود.

آخرین خبرها از آینده فوق ستاره پرتغالی، به فعالیت های خورخه مندس، مدیر برنامه این بازیکن برمی‌ گردد که اخیرا در شهر منچستر دیده شده است و گفته می شود در حال مذاکره با مدیران باشگاه منچستر سیتی برای مهیا کردن شرایط انتقال موکلش به این تیم انگلیسی می باشد.

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها نیز اخیرا در رابطه با موضوع به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو، چراغ سبز خود را مدیران باشگاه آبی پوش منچستری نشان داده و از این انتقال استقبال کرده است.

به نظر می رسد تا ساعات آینده، کار انتقال مهاجم سابق منچستر یونایتد و رئال مادرید به تیم منچستر سیتی به مراحل پایانی خود خواهد رسید و بعید نیست ظرف چند ساعت آینده نیز خبر نهایی و رسمی این انتقال توسط رسانه های معتبر اروپایی منتشر شود.

9404