جانشین احتمالی امباپه از آلمان می‌آید/ ستاره‌ای دیگر به پاریسی‌ها می پیوندد؟

جانشین احتمالی امباپه از آلمان می‌آید/ ستاره‌ای دیگر به پاریسی‌ها می پیوندد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران متمول و با نفوذ قطری الاصل باشگاه پاریسن ژرمن قصد دارند مهاجم جوان نروژی را جانشین ستاره فرانسوی خود کنند که قصد بازی برای مادریدی ها را دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه تلگراف، کیلیان امباپه، مهاجم جوان و فرانسوی خواهان جدایی از پاریسن ژرمن و پیوستن به رئال مادرید دارد و اصرار زیادی هم برای انجام این انتقال از خود نشان داده است. کهکشانی های مادریدی پیشنهادی بالغ بر 180 میلیون یورو برای این بازیکن فرانسوی ارائه داده اند که انتظار می رود مورد پذیرش سران پاریسی ها قرار بگیرد.

ارلینگ هالند، مهاجم جوان و نروژی بروسیا دورتموند آلمان می تواند آخرین نامی باشد که در این پنجره نقل و انتقالاتی پر اتفاق و سرشار از حواشی مختلف، در قاره سبز اروپا به پاریسن ژرمن می پیوندد. مديران پاریسی ها می خواهند مثلثی متشکل از لیونل مسی، نیمار و ارلینگ هالند را در تیم خود پایه ریزی کنند.

طبق این گزارش، سران پاریسن ژرمن با مینو رایولا، مدیر برنامه ستاره نروژی زنبورها تماس گرفته اند تا بدانند در روزهای اندک باقی مانده از نقل و انتقالات تابستانی، چگونه می توانند این مهاجم جوان را از بوندسلیگا خریداری کنند.

دورتموند در طول تابستان نشان داد هیچ علاقه ای به فروش ارلینگ هالند ندارد اما این باعث نمی شود پاریسن ژرمن پیشنهاد خود را با رقمی سنگین ارسال نکند. آن ها قصد دارند پیشنهاد وسوسه کننده ای ارائه دهند. ریچارلیسون، وینگر اورتون دیگر گزینه پاریسن ژرمن است اما رافا بنیتس اصرار به نگه داشتن ستاره برزیلی تیمش دارد.

9404