از ملوان تا تیم ملی؛ قربانعلی‌پور در تعقیب اسکوچیچ

از ملوان تا تیم ملی؛ قربانعلی‌پور در تعقیب اسکوچیچ

پایگاه خبری فوتبالی- اینبار تمرینات بدنسازی تیم ملی را یک بدنساز ایرانی انجام داد؛ علی اصغر قربانعلی پور. به جای مربی اسپانیایی که در منامه همراه تیم ملی بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، این مربی فصل گذشته را در تیم های پدیده و استقلال سپری کرد و البته از هر دو تیم در میانه های راه جدا شد. البته او سابقه کار با اسکوچیچ را دارد. در تیم ملوان. بعد از صحبت های صورت گرفته میان فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ سرمربی تیم ملی قبول کرد در ادامه مسیر مربیان ایرانی به عنوان بدنسازو آنالیزور به کار فنی تیم ملی اضافه شوند که علی اصغر قربانعلی پور به عنوان مربی بدنساز و مهرداد خانبان به عنوان آنالیزور به کادر فنی تیم ملی اضافه شدند و با توجه به حضور وحید هاشمیان و کریم باقری تعداد مربیان ایرانی کادر فنی تیم ملی به 4 نفر افزایش پیدا کرد.

قربانعلی پور در همان روز نخست تمرین تیم ملی و با وجود غیبت اسکوچیچ به دلیل ابتلا به کرونا کارش را با جدیت آغاز کرد تا تیم ملی از نظر بدنی برای بازی با سوریه و عراق آماده شود. دو مسابقه ای که در روزهای 11 و 16 شهریور برگزار می شود. این مربی جوان از آنجایی که تحصیلات آکادمی دارد سعی کرد در روز نخست تمرین تیم ملی از حرفه ای ترین تمرینات برای بدنسازی استفاده کند. قربانعلی پور و اسکوچیچ که روزهای خوبی به همراه هم در ملوان داشتند امیدوارند در تیم ملی هم چنین روزهایی را تجربه کردند و بدون شک این مربی جوان از حضور دوباره در کنار مربی کروات خرسند است.

6641